דילוג לתוכן הראשי

תרבות ארגונית של טיוב נתונים יכולה לייעל את העסק שלכם

סיגל ורוני הם נציגי מכירות המצרפים לקוחות חדשים לארגון שבו הם עובדים. בכל יום הם אמונים על הזנת הנתונים של כ-25 לקוחות חדשים אותם הם מגייסים לארגון, באמצעות מערכת ה-CRM שעמה הם עובדים, ועד כה בעבודתם בארגון, כל אחד מהם הזין כ-800 לקוחות חדשים למערכת. בין הפרטים שאותם נדרשים העובדים בארגון למלא: שם פרטי, שם משפחה, תאריך לידה, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, מספר טלפון, מספר טלפון נייד ועוד מספר שאלות שהם נדרשים לשאול את הלקוחות החדשים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך עושים טיוב נתונים מהיר עבור חברות וארגונים?

יותר ויותר בעלי חברות וארגונים מבינים כי עליהם לעשות טיוב נתונים בכדי שיוכלו לחסוך זמן וכסף. מהי הדרך המהירה והאפקטיבית ביותר לטיוב מידע ונתונים בעסק?  לקריאת המאמר המלא על טיוב נתונים ומידע לארגונים

ככה תצילו את העסק שלכם עם טיוב נתונים

כל הלקוחות שלכם במאגר מידע עסקי ובו נמצאים פרטי הלקוחות, זה הוא הבסיס לכל ארגון הרוצה להשיג את מלוא הפוטנציאל הקיים בלקוחותיו ולייצר הכנסה כתוצאה מפעילותיו. אחד הדברים לשפר את זה ולראות מאגר נתונים של חברה אודות לקוחותיה הקיים והפוטנציאליים, נקרא תהליך של טיוב מאגר ידע, עוד על תהליך זה תוכלו לקרוא במאמר הבא: כל מה שרציתם לדעת על טיוב נתונים ואיך להציל את העסק שלכם בעזרתו

מידע בע"מ: מה הקשר בין טיוב מאגרי מידע, יעילות כלכלית ושימור הלקוחות שלכם?

כמה עולה להשיג לקוח חדש? בעולם האינטרנט וה'לידים' (Leads) דנים בימים אלו רבות בסוגיה הזו. כמובן שהתשובה משתנה מחברה לחברה: בתחום הבנקאות, מקובל לומר כי התמחור להשגת לקוח הוא בערך 500 ש"ח – ולעומת זאת המחיר עולה כשמדברים על חברות ביטוח או אשראי. קיימת אחידות בין כולם כי מיצוי הפוטנציאל הגלום בלקוחות הקיימים ושימור לקוחות אלו הנם חשובים מאוד. לקריאת הפוסט במלואו לחצו טיוב מידע למידע נוסף היכנסו לאתר מידע בע"מ