דילוג לתוכן הראשי

כך תדעו מיהו קהל היעד שלכם באמצעות תהליך של טיוב נתונים

תהליך של טיוב נתונים ברשתות חברתיות הוא הליך שחובה היום לכל בעל עסק \ חברה המעוניינת לפנות לקהל היעד הכי טוב עבורם. ידוע כי בעידן של ימינו, לכל אחד יש פלאפון נייד חכם, דבר שעוזר לגופים רבים לפרסם ולקבל מידע אודותינו, כך נדע מהם הדברים בהם הלקוח מתעניין, דבר שיעזור לנו לדעת אם נחשוף אותו בפני מוצר שאנו מוכרים למשל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך עושים טיוב נתונים מהיר עבור חברות וארגונים?

יותר ויותר בעלי חברות וארגונים מבינים כי עליהם לעשות טיוב נתונים בכדי שיוכלו לחסוך זמן וכסף. מהי הדרך המהירה והאפקטיבית ביותר לטיוב מידע ונתונים בעסק?  לקריאת המאמר המלא על טיוב נתונים ומידע לארגונים

מידע ID - כך ארגון מידע נכון יכול להגדיל את העסק שלך

עמוק בתוך המאה ה-21, לכל בדל מידע ישנו ערך, ובמיוחד אם מדובר בתחום העסקי: מדובר הן בפרטי אינפורמציה על לקוחות ארגון מסוים והן בנתונים על פעילות של חברה לאורך שנים. קיימת השפעה ישירה בין יכולתם של מנהלים לנתח פעילויות שנעשו בעבר ותכנון ההתנהלות העתידית בארגון – לבין היכולת לאסוף מידע ולשמר אותו. חשוב עוד יותר למיין ולנהל את מאגר המידע העסקי הנאסף. למידע נוסף היכנסו לאתר מידע ID

איזה ארגונים זקוקים לטיוב מאגרי מידע?

לכל ארגון בעל לקוחות, קיים מאגר מידע עסקי המהווה את הבסיס העיקרי של העסק. טיפול טוב ונכון בלקוחות הארגון יעניק להם תחושת מחויבות לבצע עסקאות ולהמשיך להיות חלק מהארגון בטווח הארוך. הארגונים מצידם, מעוניינים למצות את הפוטנציאל הקיים במאגר המידע העסקי שלהם ולהשיא רווחים מכך. כיום ישנם ארגונים שמשתמשים בכמה מאגרי מידע  שאינם חופפים אלו לאלו ואינם מעודכנים דיו. לחצו כאן כדי להבין עוד על מאגרי מידע